tisdag 18 oktober 2011

F111 dåliga vi runkizar är på updates!!!!  Jag är iaf hemma från skulan nu slutar ju super tidigt idag, ska jobba sen oxå så måste runka till klockan halv fem så jag inte somnar av uttråkning!

H3h3h3h det var någon som hade spytt i matsalen idag, hahah stackars alla barn som stod i kön och var jätte sugna på tacos så kommer någon och spyr xxx)) fast det var synd att den som spydde inte typ stod vid maten och spydde i köttfärsen det hade vart jätte kul ju!!!!

Nej nu ska jag göra läxor eller titta på teve!! Har f1 irri läxor... måste komma på moves till gympan för vi gör en dans och så måste jag kolla på typ mina el uttag och brödrosten till arbetslivsblablabla, varför sa  ingen att det är sånt här man måste göra när man ska gå syhore linjen? Skrev lixom inte upp mig till deeee!!!




Baby c bokade berlin till oss igår, vi ska åka över nyår de kommer bli snorf1!
Doli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar