tisdag 11 oktober 2011

sweet mf day

Aboooooh f1 länge sen jag skrev här, no good!
Har vart i skulan och sen hängde jag med Buster det var ganska coolt. Idag hade jag oxå första dagen på nya jobby, det var najs sålde bra och var bra säljare *yey me* Sen är det ju super bra att Sally jobbar med mig för då har jag någon som jag kan diskutera blogg världen med utan att låta som super geek, men det kändes ytterst bra att få ut mina åsikter om hela quetzala-blondinbella grejen med någon som lixom fattar vad man menar och så <3333 inte bah *?????* när man vill förmedla sina funderingar! Och Preffy kan jag tyvärr inte komma längre än till kiss,dess,paow och typ elsa billgren/niotillfem men det är ju bara bilder på frukostar så vad ska man såga där, typ "elsa körde på löskokta ägg idag"... Jajja nog om the sweet world of blogs, hör kommer en super pördy bild på min vän Manderz som jag blev f1 avis på ....

Doli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar