söndag 30 oktober 2011

stop u stoopid friendz

Heei bloggen <3
Har vart zuper bloggig och "tagit hand om mig själv" idag! *bloggar poäng*!!!! Annars så jag är f1 irri på mina facebook vänner..... Alla bah lägger skriver om att dom är super real och alla andra är falska bitches, eller listor över stoopid saker, lägger upp bilder på sig själva när dom ler och skriver att dom älskar sin pojkvän så att alla vet att dom har bästanormalastekärleksfullastehetroförhållandet, eller är lätt stötta och känsliga och ingen som uppskattar min nya inre zigenare grupp :( Assooooh kan inte alla bara sluta och vara smarta och roliga istället för socialt handikappade brudiga brudar som är besatta av att vara söta tjejer.... Spyyyyr!!!



Så här söt är jag nu! Extra gull med slemmet runt mina ögon som är olja för att få fabolossa ögonfransar a la mimmi pig <3

Doli <33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar