torsdag 22 september 2011

Fånga stilen: Runkpojken

Tänkte tipsa alla er läsare om viktiga saker hur man ser så där härligt runkig ut! Idag hade jag en riktigt runkig outfit som jag hoppas inspirerar alla er som är lite nybörjare på hela runkstilen.

 Här ser ni min fantastiska t-shirt, flames och motorcyklar det är ju runkigt!
 En sexig brud på ryggen gillar alla runkpojkar, Ska snart lägga till mitt Doli i glitter text under henne, glitter är oxå rätt runkit även fast man kanske inte tror det så är de alla runkpojkars favorit.
 Här är två viktiga detaljer inringade. Först dom super sexiga fylliga kuksudarläpparna! Alla runkpojkar gillar dem! Dödskallehalsband är coolt. Har två stycken den jag har på bilden har tappat ett horn men jag älskar han ändå!

Doli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar