måndag 12 september 2011

GET 2 KNOW PREFERI


Vad är den äckligaste mat du vet?
SALTGURKA!!!!!!! <////////3

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
jag är 18??? jobbat som telef0nförsäljare på 2 olika ställen, på ena fick man ringa en klocka om man säljde, så när jag ringde i klockan första gången och paran rullade in!!!
 
vad ångrar du i livet? (om något)
att jag inte spara mig till giftemål..........

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
vet inte får aldrig höra vad folk snackar om när det gäller mig :((((

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

min älskade adidas jacka <3333333 nya fina kepsar & sköna jeans!! <3333333
 
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
vet inte har bara billiga grejer :sssss
kanske min juicy couture  mjukisdress :ssss 
 
Har du någon oanad talang?
ja som noname har massa!!!! typ när pappa och jag ser på fotboll har jag (nästan) alltid rätt på resultatet!!! cuuuuuuult
Vad gjorde du i helgen?
fezta fezta var full och hängde på kruuuugen för jag är 18 mot doli&noname xDDDDDDDDDDD
 
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
CHILLA GALET JAO, äta god mat!!!! lyssna på bra musik o se bra film och typ plugga : /
Vad har du på dig just nu?
jeans & en t-shirt med naken brud på och strumpor trosor bh och en dif-hoodie (<33333)
 
Senaste låt du lyssnade på?

förlorad generation - Zacke <3 
 
Bästa skönhetsknep?

ha kul och drick mycket vatten!!!! fett bra!!!!
 
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
keps(SNYGG KEPS) jeans och t-shirt o snygga sneakers gärna i storlek 39-40 MEN HELST UTAN KLÄDER

Och fulast?
Ed Hardy och kalsonger med en massa små hål i 

Vem saknar du?
 
min syster & min vote 4 pedro t-shirt );

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
vinna 500 miljoner $ 
 
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
mormor & farfar & JUSTIN BIEBER SÅ KLART <3333
 
Bästa filmen nånsin?

jätte svårt :S men antingen min all time favorite breakfast at tiffanys eller employee of the month eller snabba cash

Bästa boken nånsin? 
allt jens lapidus skrivit <3 <3 <3 

Vilka tidningar läser du?
aftonbladet löl : (
 
Vad önskar du att du var bättre på?
inte vara en sån dålig förlorare tur att jag alltid vinner
 
Är du religiös?
nej men ödet
 
Vad är din största rädsla?
ormar :((((((((((((((( 
 
Vad är det elakaste du sagt till någon?
vet inte fråga Jesper
 
Vilka personer betyder mest i ditt liv?

familj & vänner och personen som kom på Coca Cola Zero (love u)
 
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Charlie / James / Holly / Rebecca/ Audrey
 
Om du fick köpa vilken bil som helst - vilken?

glassbil som borat
 
De finaste sms du fått i år?
har bara elaka kompizar men "HALLÅ! Somalia!!! Svennis jävel - AV Buster var fint <3 <3 <3 <3 <3 efter en bra fylla

här är en bild när bettan sover <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar