söndag 11 september 2011

Get to know NO NAME

Vad är den äckligaste mat du vet?
äpplen.... .....det är min äckligaste jg vet! FY USCH!!!!!
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
fick den stora äran tt få vara med i botaniskas gästbok när jag jobbade där i somras... "ska expediten sitta och måla sig på arbetstid?" 
känder mig ytterst heedrad.... heheheheheheheeheheheh svarade expediten måste ju vara snygg
vad ångrar du i livet? (om något)
JAG ÅNGRAR INGENTING!!!! tror jag..
Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
humm.... det går många rykten om mig... men alla är ganska vanliga.. typ... humm.... inget sjukt
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
min (äkta) leopard hatt
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
har bara dyra kläder. pappa betalar
Har du någon oanad talang?
ja.. jag har massor.. kan tex läsa tankar.
Vad gjorde du i helgen?
jag nollade dom keffa ettorna.. alla vara fula och tjocka. sen va jag på fest iskuugen...
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
duscha och tvätta håret
Vad har du på dig just nu?
blus strumpor strumpbyxor liten kjol bomber jacka
Senaste låt du lyssnade på?
the day med the roots 
Bästa skönhetsknep?
byt trosor ofta.. DET ÄR SUPER SNUSK ATT LUKTA GAMAL FITTa
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
långt hår uppsatt i en knut... ehmm.. DET ÄR ETT KRAV
snygga byxor.. en tjocktröja med en katt på och najsa sneekers!!!!!!
Och fulast?
Ed hardy.
Vem saknar du?
min tama pelikan pelle... han är på semester på havana :( miss u pelle! 

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
att jag fick en superkraft
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
siri strignert! hon är den ända för mig!
Bästa filmen nånsin?

never say never! jag grät av lycka när jag såg den <3

Bästa boken nånsin?
bert och badbrudarna<33

Vilka tidningar läser du?
FRIDA är min number one bästa tjej tidning!
Vad önskar du att du var bättre på?
stava -.-'
Är du religiös?
jag tror på unicorns..
Vad är din största rädsla?
äpplen...
Vad är det elakaste du sagt till någon?
på nollningen när jag skulle säga förlåt till en etta för att jag fick henne att gråta men det slutade med att jag sa "nu ska du få banta ifred.." (hon va tjock och drack måltidsersättnin)
Vilka personer betyder mest i ditt liv?
mina vänner och mina BÖGAR
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
min totter ska heta Rut och min son TIger :)
Om du fick köpa vilken bil som helst - vilken?
en buss tack!
De finaste sms du fått i år?
"ja ska vi hitta någon att ha 3kant med" -astrid
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar