söndag 25 september 2011

Välplanderade D

Var f1 uttråkad och pigg så jag blev f1 steget före och bah sminkade mig och fixade håret nu och de blev super pördy! Så nu vet jag hur jag ska se ut imorgon så jag kommer vara super fazt på morgonen! fast då kommer jag se det som en anledning till att sova extra länge så kommer säkert bli sen ändå, tidsoptimismen är svår att bli av med....



Sen så kunde jag inte sova efter det heller så då målade jag någon spännande grej i pannan typ sailor moon liknande eller nått... ser f1 super ugly ut på bilderna och det är väl inte så coolt irl heller men wtf...



Och nu ska jag tvätta bort gegget i facet och typ sova... Tips! Man blir trött av att sminka sig på natten!!

Annars så har jag återupptäckt läppglanset... har typ inte använt läppglans sendan jag var fjåtris tror jag?! eller kanske till och med innan det när man var liten och fick få till ringen och man köpte alltid ett läppglans på h&m för 19 kronor och var super nöjd varje gång och bah "vilken bra investering" typ fast man köpte ett varje vecka?
Jajja ska sova nu typ!

Doli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar