onsdag 28 september 2011

Hacker ger runkpojkarna en lip smacker!

Dom små löjliga Runkpojkizarna är så himmlans lätt lurade! Så nu bestämmde jag (Queen B) mig för att hacka dom med mina gamla gameeeeer skillz. Och nu ska jag avslöja deras djupaste djupaste hemligheter.

Doli: klär inte sig själv utan har en privat stylist som sover i hennes garderob, på det sättet tror hon att ingen ska märka.

Är det hennes stylist kanske?
Baby C: Är egentligen FLINT! Det är därför hon har så många peruker, och hon försöker lura alla att hennes vanliga hår är det där bruna håret, Men mig lurar du inte Baby C.

Prefferi:  Bara lurar er med hennes Djurgårdsinlägg så att dom ska få mera läsare, Hon är egentligen AIK:are och hon är även ägare till en Mink farm, därför lägger hon upp "Gulliga" djur gifs så att ingen ska misstänka.
(Har ni någonsin tänkt på att alla Djur gifs hon lägger upp så gör djuren illa sig eller liknande) DJUR PLÅGERSKA!
Redneck? Dom är ju aldrig Djur vänliga.

Några Fashion Bilder på Mig!


Före.


Efter.
That's all Y'all from Queen B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar