fredag 9 september 2011

Get to know Doli!

Vad är den äckligaste mat du vet?
För fläskigt fläsk kött som smakar som en ful jätte rosa gris!
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Eeeh har bara haft ett jobb, telefonförsöljare lixom men typ när jag lärde mig att höja choklad halten och minska vattenmängden på chokladen i kaffemaskinen?
Vad ångrar du i livet (om något)?
Typ inget, tror jag...

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Asså fuck kan någon sprida lite rykten om mig eller? De är typ att folk inte tycker om mig men de har ändå bara varit fula och tråkiga så spelar ju ingen roll..
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Midjekorta jackor, små kjolar, nätstrumpbyxor och i hope moon boots!
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Som jag köpt själv typ min Acne hatt, som jag har min ojlerock tror jag dom är väl fett dyra?
Har du någon oanad talang?
Meeeh nej tyvärr... Typ för några år sedan trodde jag att jag kunde se in i framtiden och att de inte blev som jag hade föreställt mig bara för att jag inte lärt mig mina krafter än... Men märkte sen att de bara va i mitt huvud :/
Vad gjorde du i helgen?
Typ inget va fett runkig, fast va ju på loppis i aspudden på söndagen men annars inget typ -.-
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Samhällskunskaps läxa och va största syhoran på skrädderin och inte bara sitta och prata...
Vad har du på dig just nu?
Batiktajts, nätklänning och hoodie
Senaste låt du lyssnade på?
Hmm lyssnade senast imorse på vakna med the voice på teven så typ justin bieber med chris brown ( Som jag förövrigt inte förlåtit för misshandeln än!!!)
Bästa skönhetsknep?
Kleta i olja i håret så de blir lent och vackert som en prinsessas!
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Typ håret i knut och typ bara basic för de blir för mycket om killen är som mig.... *utnämner mig själv till extra speciell* Och asså shiit läste igenom UPDATE: menar ju inte värsta tråkkillen så lägger till roliga tatueringar inte fina roliga!!! Och ringar i öronen, små och gludiga helst accepterar även silver! de va bara de!
Och fulast?
Ed hardy, pratar inte med killar i ed hardy!! Enda undantaget är om dom är någon i jersy shore gänget!!
Vem saknar du?
Asså typ ingen, är jätte dålig på att sakna folk... Saknar typ bara min mamma och bröder om jag är bortrest. 

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att mitt liv blir jätte bra att jag får vara nöjd med min tillvaro.
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Meeeh jag vet inte blir typ inte inspirerad av folk, eller de blir jag säkert fast typ omedvetet isf.

Bästa filmen nånsin?

Clue less (kläderna!!) 


Bästa boken nånsin?

Läser typ inte men Kommer ihåg att jag tyckte en bok som jag läste när jag var 12 var jätte bra, den handlade om en svart tjej med stort afro som jobbade på cafe och tyckte att hon hade en perfekt sittrumpa inte för stor men lagom mjuk att sitta på!
Vilka tidningar läser du?
Dn på morgonen ibland och om någon köper aftonbladet så läser jag...

Vad önskar du att du var bättre på?
Att sy skulle ju va en fördel att vara bra på i skolan, att vara en sån där organiserad jävel med almanacka skulle jag vilja va fast bara precis lagom så jag inte glömde viktiga saker inte hysterisk!!
Är du religiös?
Njä tror inte på gud men tror på spöken fast de är väl inte religiöst?
Vad är din största rädsla?
Att bli gammal och tråkig, och bli nån jävla morsa bara!!
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Men åååh vet ju inte kan inte sånna här frågor, typ ingen har sagt något jätte elakt som jag kommer ihåg utan mer sårande händelser och typ upp fukkat liv ingen har lixom sagt " Hoppas du brinner i helvetet!!!" till mig.
Vilka personer betyder mest i ditt liv?
Mamma, mina bröder, pappa och mina vänner och min katt skulle bli helt förkrossad om han dog!!
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Asså de finns ju bara fina tjej namn så mina DÖTTRAR ska heta Luna, Viivi och Mega fast tror den första ska heta Mega och sen ska dom typ va som powerpuff pinglorna lixom att deras namn passar till personligheten!!
Om du fick köpa vilken bil som helst - vilken?
Kan inget om bilar min en cool och snabb typ !!.
De tre finaste sms du fått i år?
Sorri men kan inte svara på den här heller har lixom inga gulliga komplimang kompisar eller buster skriver ibland "Fin vän" efter vi haft bra samtal  och de blir jag glad av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar