söndag 11 september 2011

hej hej halllå!!!!

ska berätta historien om min helg

Fredag: skulle till håkan med min vän men vi var för fulla för att komma in, vi sörjde i en min sen köpte mer öl och drog hem till henne och bjöd in hennes klass som var narre och sammanlagt spenderade jag mina sparpengar på att köpa 40 3,5 på 7/11 kuuuuul. 


Lördag: vaknade bakis och äckligt varm för jag sov med duntäcke/ överkastet/ pälspläd köpte en 90 grammare och en cola sweeeeet sen drog vi ut och hängde på soft bar de va soft.

Söndag: d e n n a  d a g  h a r  v a r i t  v i d r i g ! 
HATAR LIVET!
går till affären och ska handla middag för att jag är snäll så går till slussen(!) och handlar dasen sönder och ska betala men glömt koden och dem bakom mig i kassan suckar och självklart har jag ingen mobil att ringa med så jag kan fråga koden OCH INGEN VILL LÅNA UT MOBILEN så fick lämna tillbaka alla grejer i skam och springa hem och fråga koden springa tillbaka för att hämta alla matvaror och betala igen han i kassan skrattar elakt OCH PÅVÄGEN HEM GÅR KASSARNA SÖNDER SÅKLART!!!!!!!!!!!!!!
+ ATT FITT KENZA HÄNGDE MED KANYE WEST I HELGEN FUCK OFF KENZA
 
här är en bild när jag gråter för att jag saknade doli&no name efter vi hade vart i Barcelona, det var the time of our lives <3333333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar